Serwis 4COM

  • linia InsERT nexo
  • linia InsERT GT
  • Subiekt nexo
  • Rewizor nexo
  • Rachmistrz nexo
  • Gestor GT
  • Gratyfikant GT
  • Jak przejść na nexo

Gestor GT

Idealne rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami dla mikro, małych i średnich firm.

Cena: 699,00 zł netto

 

Opis

Gestor GT to intuicyjny i elastyczny program usprawniający zarządzanie relacjami z klientami. System wspomaga użytkowniaka w różnego rodzaju działaniach powiązanych ze sprzedażą, aczkolwiek spektrum zastosowania może być bardzo duże. Bogata funkcjonalność oraz elastyczność konfiguracji sprawia, że może on być używany w dowolnej branży.

Gestor GT sprawdzi się doskonale w dziale handlowym, dziale obsługi klienta, marketingu czy sekretariacie. Jest idelnym narzędziem zarówno dla menedżerów jak i wszystkich tych, którzy stawiają klienta w centrum zainteresowania.

Program przechowuje i w wygodny sposób udostępnia wszelkie informacje zgromadzone na temat naszych klientów. Dzięki takim funkcjom jak podział na grupy czy branże umożliwia leszą selekcję grupy docelowej pod konkretne działania marketingowe i sprzedażowe. Wszystkie informacje są dostępne po wykonaniu zaledwie kilku ruchów myszką, co sprawia, że Gestor GT jest programem znacznie usprawniającym pracę i zapewniającym efektywność na najwyższym poziomie.

Gestor GT może działać jako aplikacja samodzielna lub też współpracować z Subiektem GT. Współpraca z systemem sprzedaży daje możliwość korzystania ze wspólnych kartotek (kontrahentów i towarów) oraz wystawiania dokumentów handlowych.

Naważniejsze funkcje Gestora GT:

  • informacje o klientach zawsze w zasięgu kilku ruchów (powiązane działania, wiadomości, dokumenty handlowe, itp.);
  • rejestracja działań i zadań powiązanych z szansami sprzedaży oraz planowanie działań marketingowych;
  • opcja szybkiego wyszukiwania klienta niezależnie od modułu, w którym się w danej chwili znajdujemy;
  • moduł kalendarza pozwalający w łatwy sposób planować działania (możliwość wyświetlania w trybie dziennym, tygodniowym i miesięcznym;
  • możliwość ustawiania automatycznego przypominania o wszelkiego rodzaju działaniach;
  • moduł poczty e-mail z możliwością automatycznego przypinania wiadomości do kontrahenta;
  • możliwość twodzenia mailingów na podstawie szablonów;
  • opcja zarządzania personelem - dodawanie zadań dla poszczególnych praconikó oraz monitorowanie ich postępów;
  • zestawienia wspomagające prognozowanie sprzedaży, sprawdzające skuteczność sprzedawców i inne aktywności użytkowników;
  • elastyczność konfiguracji własnych zestawień, wydruków, pól własnych, itd.;
  • możliwość tworzenia powiązań pomiędzy różnymi obiektami (np. wiadomości, zadania, szanse sprzedaży)
  • przypinanie różnego rodzaju dokumentów do szans sprzedaży;
  • funkcja schowka oraz szybkich notatek;