Serwis 4COM

  • linia InsERT nexo
  • linia InsERT GT
  • Subiekt nexo
  • Rewizor nexo
  • Rachmistrz nexo
  • Gestor GT
  • Gratyfikant GT
  • Jak przejść na nexo

Gestor nexo PRO

Gestor nexo PRO

Rozbudowany i elastyczny system zarządzania relacjami z klientami

Cena: 899,00 zł netto (wersja na jedno stanowisko), 1 349,00 zł netto (wersja na 3 stanowiska)

Opis

Gestor nexo PRO jest programem wspomagającym budowanie relacji z klientami. Jeszcze lepsza i efektywniejsza praca jest możliwa dzięki automatyzacji wielu czynności.

Gestor nexo PRO to system umożliwiający m.in: przechowywanie szczegółowych informacji o klientach, ewidencjonowanie kontaktów z klientami, wspomaganie procesu ofertowania oraz usprawnienie komunikaji e-mailowej przy pomocy modułu Wiadomości. Dzięki swoim rozbudowanym możliwościom wspomaga i usprawnia pracę wewnątrz firmy – zezwala na tworzenie oraz delegowanie zadań innym użytkownikom systemu, umożliwia sprawdzenie poziomu wykonanych zadań oraz wspiera rezerwację zasobów firmowych.

Gestor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Gestora nexo – posiada wiele dodatkowych rozwiązań, dzięki którym łatwiej dostosujemy program do indywidualnych potrzeb firmy (dodawanie indywidualnych rozwiązań, rozbudowane pola własne, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruków itp.).

Gestor nexo PRO jest programem z linii InsERT nexo i dzięki integracji z systemem sprzedaży pozwala na m.in. korzystanie ze wspólnej bazy danych oraz prost przekształcanie ofert w dokumenty handlowe.

gestor nexo

 

Podstawowe funkcje Gestora nexo PRO:

  • archiwizacja i intuicyjne wyszukiwanie informacji na temat klientów;
  • ewidencjonowanie wszystkich działań powiązanych z klientem (np. dokumenty handlowe, oferty, działania);
  • możliwość tworzenia zestawów klientów;
  • rozbudowane możliwości tworzenia ofert lub też ich zbiorczego generowania;
  • dzięki integracji z Subiektem nexo istnieje możliwość przekształcania ofert dokumenty sprzedaży;
  • możliwość tworzenia ofert w wielu walutach;
  • funkcja tworzenia i wykorzystywania promocji;
  • planowanie działań powiązanych z procesami sprzedaży oraz wewnętrzną organizacją pracy (np. zadania, telefony, spotkania, itp.);
  • automatyczne przypomnienia o zadaniach do wykonania oraz możliwość rejestrowania czasu ich wykonywania;
  • planowanie powtarzalnych akcji automatycznych;
  • możliość dodawania komentarzy do działań oraz procesów ofertowych;
  • zarządzanie dostępnością zasobów firmowych (rezerwacje);
  • wbudowany kalendarz z możliwością wyświetlania w widoku dziennym, tygodniowym, dni roboczych i miesięcznym;
  • wbudowany klient poczty elektronicznej z obsługą protokołu IMAP;
  • możliwość tworzenia szablonów z elementami autotekstu - funkcja szczególnie przydatna przy zbiorczym wysyłaniu maili;
  • sprawdzanie pisowni w treści maila, tworzenie reguł wiadomości oraz inne przydatne funkcje do obsługi poczty;
  • rozbudowany system raportów poszerzony o możliwość przetwarzania wyników;
  • możliwość załączania różnego rodzaju zewnętrznych dokumentów;
  • oznaczanie obiektów flagami;

Dodatkowe funkcje dostępne w wersji PRO:

  • możliwość tworzenia własnych rozwiązań dzięki wbudowanej Sferze dla Gestora;
  • oferty wielowariantowe;
  • możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (tzw. punkty rozszerzania - np. własne akcje automatyczne);
  • rozbudowane pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment);
  • własne wzorce wydruków;
  • możliwość definiowania własnych raportów;
  • flagi własne dla konkretnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży);
  • dedykowane widoki w modułach;
  • definiowanie własnych ról użytkowników;
  • definiowanie oddziałów;
  • definiowanie wielu dostawców w danych asortymentu;
  • obsługa zamienników asortymentu;
  • biblioteka dokumentów (powyżej 1000 dokumentów).

 

Szczegółowy opis

Klienci

  • Kartoteka klientów współdzielona z pozozostałymi programami z linii nexo.
  • Możliwość podziału klientów na standardowych i potencjalnych.
  • Rozróżnienie klientów na osoby fizyczne i firmy oraz możliwość przekształcania formy prawnej w obie strony.
  • Mechanizm ostrzegawczy informujący o dublowaniu klientów (unikalny numer NIP).
  • Możliośćoznaczenia struktur firmy (oddziały i centrala).
  • Możliwość dopisywania pracowników klienta z uwzględnieniem oznaczenia, że jest on przedstawicielem również innych firm.
  • Możliość dopisywania wielu adresów - dostawy, korespondencyjnych.
  • Opiekun klienta - możliwość przypisania jednego lub wielu do danego klienta, organizowanie zastępstw opiekunów.
  • Możliwość zapisywania dat urodzin oraz imienin klientów (oraz innych dat jubileuszowych).
  • Ustawianie preferowanego sposobu oraz terminów kontaktów z klientem.
  • Ustalanie konkretnego adresu mailowego do ofert.
  • Ewidencjonowanie zgód administracyjnych i marketingowych klienta.
  • Możliwość zapisywania zainteresowań klientów.
  • Indywidualne wzorce wydruków  możliwe do zdefiniowania dla każdego typu dokumentu.
  • Definiowanie szablonów klientów.
  • Możliwość przypisania indywidualnego cennika.

Działania

  • Planowanie działań z możliwością ustalenia czynności cyklicznych (np. telefony, spotkania, zadania, maile itp).
  • Delegowanie zadań dla wielu pracowników z możliwością wymiany informacji za pomocą komentarzy.
  • Możliwość powiązania działań z klientami oraz oznaczania statusu danego działania per klient.
  • Automatyczna rejestracja czasu wykonania działań.
  • Automatyzacja wykonywanych działań.
  • Rezerwacja zasobów firmy.
  • Procentowe oznaczenie stopnia realizacji działań.
  • Powiązanie działań z innymi obiektami w programie (np. szanse sprzedaży, klienci, maile, zadania, itp.).
  • Szybkie wprowadzanie informacji na podstawie szablonów działań.

Zasoby

  • Ewidencja zasobów firmowych oraz ich rezerwacja w związaku z zaplanowanymi działaniami (np. samochód służbowy, rzutnik, sala konferencyjna).
  • Możliwość importu informacji o zasobach z ewidencji pojazdów, wyposażenia i środków trwałych.
  • Czasowe wyłączenia zasobów z użytku (np. na czas naprawy).

Kalendarz

  • Oznaczanie w kalendarzu zaplanowanych działań powiązanych z procesem ofertowania (jak i ram czasoych samej szansy sprzedaży).
  • Możliwość dostosowania widoku kalendarza do własnych preferencji (widok miesięczny, tydzień roboczy, tydzień pełny lub dzień).
  • Automatyczne przypomnienia o zaplanowanych działaniach (zarówno przyszłych jak i tych po terminie).
  • Łatwe operacje zbiorcze w ramach jednego dnia.

Ofertowanie

  • Możliwość tworzenia dokumentu oferty z poziomu programiu oraz jego edycji w procesie negocjacji.
  • Oferty wielowariantowe - możliwość przedstawiania klientom kilku opcji zaspokajających jego potrzeby.
  • Wiele możliwości opisywania oferty: informacje wstępne oraz końcowe, opisy pozycji oferty, załączanie plików.
  • W przypadku integracji z Subiektem nexo możliwa jest realizacja ofert we wszystkie dostępne dokumenty handlowe.
  • Uwzględnianie w ofertach informacji z cenników, aktualnych promocji oraz możliwość wystawiania ofert w walutach obcych.
  • Definiowanie domyślnych form płatności dla poszczególnych klientów.
  • Określanie ram czasowych ważności oferty.
  • Możliwość tworzenia ofert wielowariantowych w ramach jednego procesu ofertowania (zachowana historia zmian).
  • Możliwość zaangażowania wielu osób w jeden proces ofertowania (wymiana informacji za pomoca komentarzy).
  • Możliwość oznaczania statusów procesów ofertowych oraz określania przyczyn ich niepowodzenia.
  • Realizacja zatwierdzonych procesów ofertowych z ujęciem aspektu kosztów, zysku i uzyskanej marży.
  • Planowanie działań powiązanych z procesami ofertowymi (np. spotkania, telefony, e-maile).
  • Zbiorcze generowanie procesów ofertowych.

Klient poczty

  • Obsługa poczty e-mail (protokoły SMTP, POP3, IMAP)
  • Obsługa folderów wiadomości, synchronizowana z serwerem pocztowym (dla protokołu IMAP).
  • Dodawanie wielu kont pocztowych z możliwością przypisania uprawnień pracownikom (ustawienia kont są automatycznie pobierane podczas ich dodawania).
  • Możliwość wysyłania i odbierania wiadomości w określonym cyklu (lub na żądanie).
  • Dodawanie nowych klientów na podstawie wiadomości e-mail oraz automatyczne dołączanie wiadomości z odpowiednimi klientami.
  • Możliwość tworzenia zbiorczych wiadomości pocztowych z opcją personalizacji.
  • Szablony wiadomości z dodatkowym mechanizmem autotekstów.
  • Opcja sprawdzania poprawności pisowni.
  • Dodawanie załączników do wiadomości oraz sprawdzanie na podstawie treści, czy użytkownik nie zapomniał wstawić załącznika.
  • Możliwość definiowania reguł wiadomości.
  • Możliość obsługi formatu eml (import i eksport wiadomości).

Raportowanie

  • Rozbudowane funkcje raportowania według wybranych obszarów.
  • Możliwość tworzenia zestawów klientów na podstawie raportów.
  • Możliwość definiowania własnych raportów.

Użytkownicy

  • Dodawanie użytkowników systemu wraz z określeniem ich uprawnień.
  • Domyślne zastępstwa dla użytkowników.
  • Dodawanie informacji o preferowanych godzinach pracy.

Asortyment

  • Przypisywanie szablonów działań do asortymentu.
  • Przyporządkowanie asortymentu do wielu działów sprzedaży (niezależnie od grup asortymentu).
  • Jednostki miary - przeliczniki pomiędzy miarami są zdefiniowane jako licznik i mianownik ułamka zwykłego, co pozwala definiować takie jednostki jak 1/3.
  • Jednostki miar posiadają indywidualną precyzję, którą można elastycznie zmieniać.
  • Z jednostką w towarze związany jest kod kreskowy, opakowanie, gabaryty, czyli masa, objętość i wymiary.
  • Obsługa zamienników.